God morgon - 100314

Hallå i stugan!
Nu sitter jag och Axe i köket igen, och jag håller fortfarande på med min fruksot. Jag skulle kolla en sak lite snbbt, men fastnade på en massa gammla tidnigsartiklar om ett "gammalt" mord på en 15-årig flicka som hände i sommras. Jag förstod inte vad som hänt, men jag blev berörd och har nu suttit i typ en timme och försökt att hitta mer information om vad som kan ha hänt. Om det som jag hittat hittills stämmer så är jag måttligt förbannad på 2 människor just nu. Hoppas att ni får ångra vad ni gjort resten av era liv!

Men det var ju inte detta jag skulle göra, så jag måste slita mig och fortsätta med mina MP3 filer, som guidar mig igenom olika delar i cellbiologin och zoofysen! Sjukt bra grjer det där! ;)
Hittade det först igår kväll så jag ha bara hunnit lyssna på 3 stycken, men jag måste säga att de hjälper mig att förstå bättre. Så jag tror faktiskt att jag ska lyssna igenom alla som jag hittar!

Så därför måste jag sluta nu, jag har ägnat för mycket tid åt annat nu känner jag. Dags att böja plugga på riktigt denna dagen. Måste dock ta pauser och gå ut med hunden, städa åt marsvinen och fota grejerna som jag fått. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0