Härlig långpromenad och ett roligt besök på Grizzly

Idag har jag, Sanne och Axe varit ute på lång-promenad.
Eller egentligen inte, men vi var borta länge, typ 1½ timme! Mellan 12:30 och ca 14:00
Vi gick nämligen till Grizzly och vandrade runt där en stund och sen gick vi även en runda runt ringen. Det var riktigt roligt och härligt. Extra härligt med sällskap faktiskt, trots att det är så härligt väder och jag antagligen hade gått ändå så finns det inget som slår att ha någon att prata med samtidigt som man njuter av promenaden i solen.
Så tack så mycket Sanne för en härlig stund!

När vi var i djuraffären så köpte jag lite mat till smådjuren och även en grön igelkotte till Axe. Han fick välja själv och gick stolt runt i affären med sin "pigge-kott" i munnen. Sanne hittade även en hundleksak som gick ut på att hunden skulle använda huvudet och nosen och flytta på en kloss och snurra på leksaken för att få godis. Vi hade ganska roligt när axe stod där oh kämpade med den dumma klossen som han inte fick tag i även om han försökte. Det var nämligen en ganska dum form på den med runda kanter och den gled därför bara ur munnen på honom hela tiden. Fast det tog ett tag innan han fattade vad han skulle göra och det var också väldigt roligt....hihi
Sen passade jag även på att väga honom på vågen som fanns där och jag kan nu meddela mina damer och herrar att vovven väger ca 29,45 kg!

När vi kom hem igen så vilade jag en stund innan jag lånade S:arnas dammsugare och dammsög lägenheten. Lollo har tagit med sin tillbaka till Hbg så den vi har är utan påse = svårt att dammsuga...:P

Axe har även legat och njutitav sin pigge-kott och jag måste tyvärr meddela att den inte existerar längre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0