Hemma på lunchen

Är hemma på lunchen idag eftersom vi har labb till 5 enligt schemat. Så lille plutten måste ju få komma ut emellan, annars blir han ju väldigt kissinödig!
Första lektionen var ganska onödig, eftersom det var en genomgång av labben och det var meningen att vi skulle ställa frågor. Det var några som hade lite frågor, men sen fanns det inte så mycket mer att göra. Så vi fick sluta vid 11. Så jag fick i alla fall en lite längre lunch, vilket aldrig skadar...;)
Så nu ska jag rasta vovven, äta lunch och plugga lite eller kanske kolla lite på tv eller läsa lite manga, vi får se vilket som faller mig in!


Gammal bild, men det är såhär jag ser ut idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0