Misu tisu

Nu har jag kollat klart på min älskade Trolltider! Blir lika rörd varje gång jag ser slutscenen och alla är samlade. Vätten, trollen, fen och häxan runt den enorma skålen med gröt. Naaaw, det är riktig julkänsla det!

Idag blev det en mumsig sallad till middag med mina älskade oliver, som jag inte haft på ett tag och saknat enormt! Har även hunnit med att läsa ut Sabrina-boken som jag började på i helgen och även renskrivit mina anteckningar ifrån dagens lektion.
Haft Sanne och Sofie över på lunch då vi satt och kolla på recept och snackat en massa, mys!

Men nu ska jag gå och kolla på Svenska Hollywood fruar!

Jag trotsade vädret och visade mitt stöd åt våren idag, genom att sätta detta på fötterna istället för stövlarna.




(Älskar knapparna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0