Tandläkaren och en tripp till Wonderland

Så, då var man hemma ifrån tandläkaren då. Min mun är helt väck...Halva tungan och halva läppen + kinden är bedövad och det känns jätteskumt att inte kunna känna vad som händer i den delen av munnen...:P

Har haft en massa strul med min egen dator, jag kan inte få den att starta och när jag sen satte mig vid den ena datorn här uppe så fick jag inte igång den heller. Så efter lite om och men bestämde jag mig för att testa med den tredje datorn och som tur var så fungerade den i alla fall. Annars hade jag fått riktigt panik, tänk så hade jag förstört alla tre, kändes som om jag förde otur med mig när jag nuddade vid datorerna...haha

Det var faktiskt ganska mysigt att åka in till Lund, nu känns det i alla fall som om jag har gjort någonting denna dagen, inte bara suttit innen och ugglat. Har bara en Conan bok kvar att läsa, så det lär jag ju hinna med idag. Funderar på att kanske se på någon film, då det har kommit en hel del nya hit sen jag flyttade och det är nu rätt många som jag inte har sett. Man måste ju hålla sig uppdaterad...;)

Föresten så var mamma och jag på bio i söndags och kollade på Alice In Wonderland. Så sjukt bra film! Älskar den lika mycket som jag trodde att jag skulle göra. Den var glad och varm samtidigt som den var mörk, djup och våldsam. Ett klassiskt exempel på vad Tim Burton kan åstadkomma med andra ord! <3



The worlds greatest masterminds!


Kommentarer
Postat av: Frida

Finns det någon snyggare man än Johnny Depp? Tror knappt det.

2010-03-12 @ 19:40:58
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0