Thomos har rastats

Nu sitter jag här helt stelfrusen med två isklumpar till fötter. Jag har nämligen varit ute och rastat Tommy (min moppe), vi körde till Lomma. Medan jag åkte runt där så kom jag på idén att åka till T-bryggan. Det var lika mysigt som alltid, men satan vad kallt det var! Havet hade frusit till is! :O Jag tog några bilder, men kom nu på att jag inte har min mobil-sladd med mig, så de bilderna får ni se på fredag när jag är tillbaka i Halmstad.
Det var riktigt kallt att köra moppe vill jag lova, och när jag väl kom innanför dörren igen så kände jag inte mina tår, mina fingrar värkte så mycket att jag inte kunde röra dem, och mina lår var iskalla.
Men nu är jag inne i värmen igen, och pappa har satt på kaffe. Efter kaffet ska jag följa med honom till Kronprinsen och lämna lite maskiner till en utställning som Urets vänner har ordnat. Ska bli spännande att se! :)

Nä, nu ska jag äta mina mackor och dricka mitt varma kaffe som jag ska hämta nu. Sen ska jag fortsätta att lyssna på Mia Törnbloms Så dumt!, den är väldigt bra faktiskt! Handlar om henne själv och hennes liv som drogberoende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0