Update på helgen

Jag ber om ursäkt, till mig själv att jag har varit så dålig på att blogga under helgen, men har haft en hel del annat att göra istället. Ifredags var jag ju på bio med Sanne och såg Shutter Island. I lördags var jag ganska mycket med Sanne, pluggade och kollade lite på tv. Sen på kvällen var jag med och förfestade. Igår så låg jag en timme på Sannes golv och lyssnade på musik med henne, sen satt jag vid datorn lite och på kvällen så stack jag och S:arna till Max och käkade.
Jag har även pluggat en hel del under helgen, men som vanligt inte lika mycket som jag hade planerat att göra. Några sidor i min bok har det även blivit (har nu börjat på en ny sabrina-bok) och massa mys och promenader med Axe, såklart!

Lördagens outfit:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0