Sandra Bullocks tal

Satte precis på tvn och kom direkt in i Oscars galan. De delade ut priset för bästa kvinnliga huvudroll och Sandra Bullock vann! Det visste jag i och för sig redan om, eftersom jag läst tidningen. Och jag har hört om hennes tal, men inte vad hon egentligen sagt. Jag blev rörd när hon tackade alla kvinnor och mammor som tar hand om de barn som ingen vill ha. Men i slutet kom något jag inte väntade mig. Inget stort precis, men det var ett roligt avslutt på ett tårfyllt tal. "Jag vill tacka.....och så min älskarinna Meryl Streep".
Jag kom att tänka på några bilder som jag sett efter ett annat pris som hon vann, kommer dock inte ihåg vilket det var..:P



Under denna cermoni förekom det även en liten knytnävesduell som slutade med en kyss. haha, kändisar säger jag bara. Det började med att Sandra skickade ett mejl till Meryl att hon skulle "watch her back", som svar skickade M döda orkideér till S, som svarade genom att skicka öl..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0