Slut i kropp och knopp

Gud nu är jag helt slut, både fysiskt och psykist.
Satt och pluggade till 12 igår, sen gick jag och la mig i sängen och pluggade lite till.
Gick upp klockan 6, promenerade i morgonkylan och sen blev det frukost och ännu mera plugg. Pluggade som en galning tills det var dags att cykla vid kvart över 8.
När vi väl kommit fram och satt oss i salen så försvinner allt jag pluggat på idag och igår kväll spårlöst...
Satt och skrev tentan till kvart över 11, då hade jag redan gått igenom den typ 10 gånger och räknat poäng och sånt.
Kom hem, möttes av en glad hund, och eftersom solen sken och det var härligt väder så kunde jag bara inte låta bli att ta en cykeltur med Axe ute i det fria. Och det var det värt, så sjukt härligt!!
Vi cyklade bort till hundrastgåren och skuttade runt där i 20 min, kastade pinnar och åt päron.
Sen bar det av hemmåt igen och dammsugning av lägenheten. Och nu är jag som sat helt jäkla slut. Mina ben och rygg värker, ögonen svider och jag vill bara sova. Men nu är det ju dags att börja plugga till nästa tenta som är på torsdag.

Hej och hå
Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt du är :$ :) förlåt i tusenfalt för att jag inte svarat på ditt brev ännu! :$ jag har varit så LAT och trött. Men jag tänker på det! Det ligger på köksbordet och väntar på mig. Om du fortfarande vill fortsätta breva med mig? Hoppas

Kramar!

2010-03-18 @ 16:58:52
URL: http://chaoticwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0