Memories and ecology

Hallå på dig min fina blogg.
Dagen har gått åt föreläsning i Ekologi, som faktiskt verkar ganska intressant måste jag säga. Kom hem och jag o Lollo gick runt och besiktigade våran lägenhet, sen gick jag ut med vovven. Och lollo stack till Eurostop och jag åt ett pitabröd med lite tzatziki. Sen kom jag på att det var tråkigt att sitta hemma eftersom jag inte ville plugga. Så jag ringde lollo och sen hoppade jag på cykeln och stack bort till Eurostop jag med. Vi kollade lite snabbt i affärer och sen stack vi hem igen. Efter att jag hade handlat 3 paket med kaffe och lite annat nödvändigt, vill säga.
Jag har hunnit medatt renskriva mina anteckningar och börjat att läsa lite i de feta biologiboken, som vi ska ha även i Ekologin. Det blir 4 kursen av 8 hittills som vi har haft den boken i nu. Men denna gången är det i alla fall "bara" 5 kapitel som vi ska gå igenom.
Har även haft min mysiga tv-kväll idag eftersom det är tisdag. Som börjar med House följt av Cougar Town, Christine och avslutningsvis Entourage.
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det Ekologi som gäller mellan 10 och 12. Sen efter skolan ska jag cykla in till stan, eftersom Robin kommer hit till Halmstad imorgon. Så jag, Lollo och Robin ska käka lunch tillsammans och sen får vi väl se vad vi gör. Går på stans ett tag kanske, sen får vi se om han följer med hem till lägenheten igen. Hade varit nice, i gymnasiet så var det ju nämligen vi tre som gällde. Den ultimata trion!


Trion vid ett vattenfall på Nya Zeeland! <3

Kommentarer
Postat av: Robin

HA! Jag följde med! Tur var väl det! Det var ju skoj ^^

2010-03-25 @ 15:31:46
URL: http://robinwashere.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0