¡Hola, mundo

God förmiddag världen!
I morse slog Axe och jag rekord. Jag vaknade vid kvart i 9 och fick ligga i sängen ända till halv 10, utan att Axe försökte få upp mig ur sängen! :O
Shit, det måste ju bara vara rekord! :P
Morgonen har spenderats med promenad, frukost, lite plugg, lite läsning i min Sabrina bok, kollat klart på DH avsnittet som var i tisdags och så har jag pratat med Angela på MSN. Jag försökte övertala henne att flytta hit till Halmstad och hon fösökte övertala mig att flytta till henne i Stockholm.

Ida har jag inte så mycket på schemat. Jag ska duscha, plugga så mycket som möjligt, slöa vd datorn, dammsuga, kanske städa till masvinen...annars gör jag det imorgon. Eventuellt ska jag på bio ikväll med Sanne också, är sugen som bara den, men samtidigt är det något som tar emot...men jag vet inte riktigt vad...:P

Just ja, sen ska jag även lägga upp lite bilder ifrån onsdags då "Robinen" var här...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0