100327 - Morgonen

Vilken härlig morgon!
Gick inte upp förren 10, matade Axe och sen var jag, Sanne och plutten ute på morgonpromenad. Dessvärre så duggregnade det när vi började gå ut, och regnet bara ökade i styrka ju längre vi kom. Och helt plötsligt kom det värsta störtskuren! Så det var ju bara att skynda hemmåt igen, där en lång procedur med att få Axe torr började...haha, men till slut så blev han i alla fall torr.
Det var roligt att gå på promenad, trots regnet, för jag hade ju Sanne med mig! :D
Det var riktigt härligt att hon sov här i natt, det får vi absolut göra om! hihi
Vi satt uppe och pratade till 2 i natt, och det var mysigt!

Det härliga med detta vädret är att jag inte känner någon press på mig att göra något utomhus idag. Det är helt okej att bara sitta inne och titta på tv och plugga hela dagen. Ända gången jag tänker gå ut är för att rasta vovven. Och det passar mig rätt så bra idag faktiskt!


En blöt vovve på torkning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0