Mars 6, 2010

Halli hallå!
Har iaf varit uppe sen kl 9, men jag kan ju inte sätta mig och börja blogga direkt när jag slår upp ögonen.
Idag är det alltså dags för mig att Axe att åka tillbaka ner till Skåne. Det tar emot lite, eftersom jag inte känner mig redo att lämna tillbaka min älskling. Och det trots att han fäller som om han skulle byta från vinter-päls till sommar-päls. Har nu duschat och gjort mig fin för resan, och beslutat att jag inte ska åka fören vid 3, eftersom jag vill få så mycket pluggande som möjligt gjort innan jag kommer till Skåne och vill känna mig fri. Tror faktiskt att jag ska ta min dator med mig ner till Skåne, då kan jag ju passa på att plugga under tågresan. Det låter bra tycker jag. :)
Nä, nu ska jag fortsätta att plugga och sen ska jag packa min väska. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0