Vaken

När jag för en gångs skull förväntade mig en sovmorgon utan en hund som väcker mig. Vad tror ni händer? Jo mina älskade marsvin ställer upp på att väcka mig istället, genom att skrika och gnaga på gallret så att hela luften vibrerar... Vad hade jag gjort utan mina pälsklädda väckarklockor? Jo, sovit!

Jaja, nu är jag vaken och frukosten ligger i magen och själv ligger jag i sängen. Små pluggar lite i boken, men måste ta tag i labbrapporten, hariof redan gjort mer än halva på den, måste rita en jäkla bild...därför jag skjuter upp det. Plus att jag inte hittar någon fakta som får mig att fatta vad det är som händer, och det är ju lite det som är meningen...:P
Men det är bara att ta tag i det, precis som med allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0