Fastnat...

Jaha då var det dags för tenta imorgon då ja.
Då tänker ni säkert, shit stackars människa här sitter hon och pluggar röven av sig en söndag!
Eeeh, nja inte precis... Visst pluggar jag, det gör jag. Men just nu har jag kommit så långt att jag inte ritkigt vet vad jag ska plugga på. Jag känner mig definitivt inte redo för tentan imorgon, men som sagt...vad ska jag ta först i mitt pluggande? Kanske borde kolla igenom övningsuppgifterna igen? De har jag inte kollat på på hela helgen. Man måste ju förfriska minnet. Sen kanske jag ska läsa anteckningarna en gång till. Ja det är ju inte så att jag inte har att göra, men de är så tråkigt att jag liksom fastnar... Inte bästa tillfället att göra de precis, så här dagen innan en tenta.. (tummen upp till mig!)

Vill berätta om resan till Öland, men det får nog bli efter tentan, för känner att jag inte riktigt har tid till det idag...

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0