I don't like the drugs!

Jiha, snacka om att vara utvilad! Yes sir!!
Jag sitter med frukosten och kaffet i högsta hugg och nu fick ja värsta energi-kicken. Så jag lär väl bara svamla igenom detta inlägget, så jag förstår om ni slutar läsa....NU!

Är ni kvar?
Ohja vad trevligt! Välkomna, välkomna, stig in i värmen!
Jag vaknade halv 11 och kände mig nästan som en ny männika! Fan vad jag har varit trött denna veckan! Så himla skönt att få sova länge! Och eftersom jag var ute med Axe halv 6 i morse, så väckte han mig inte. Utan kom bara upp och la sig i sängen bredvid mig, och trevlig som han är så låg han och snarkade i mitt öra... Eftersom han på något konstigt sätt hade tryckt in mig i väggen och låg med huvudet på kudden. Snacka om att jag fick en chock när jag varknade och jag hade Axes huggtänder precis framför ögonen. Shajse, alltså!

Jag gick upp och klädde på mig, väckte hunden och gick ut på en runda. Sen när jag kom in igen så gick jag ut och satte mig på balkongen för att svalna lite, jag lyssnade på musik medan jag gick och hade Axe lös så jag fick upp värsta motionstempot på promenaden.. Var jättevarm när vi kom in. Så i varje fall, medan jag satt där ute så kom min lilla beundrarskara bestående av några småfåglar. Jag envisas med att säga att de är beundrare, men egentlien är de bara hungriga...för jag har nämligen satt upp en talgboll på min balkong. Så det är alltid full trafik dit. I alla fall, där satt jag och fladdrade med tröjan för att bli kall. Så ser jag i ögonvrån att det sitter 5 fåglar på balkongräcket, så jag sitter helt blickstilla. Börjar vrida huvudet lite försiktigt för att kunna se dem. Samtidigt som jag höll på att ge mig själv nackspärr, det var INGEN bra ställning det där...
De satt och kollade på mig och höll koll ett tag men sen verkade de acceptera mig, för de började en efter en att flyga till bollen och äta. Några gick på golvet medan någon åt, sen turades de om. Jag bara satt där helt stilla och vågade inte röra mig. De hade nämligen full koll på mig, då de tittade på mig hela tiden för att försäkra sig om att jag inte skulle äta upp dem.
Jag var helt i extas!
Jag älskar ju djur mer än något annat (förutom min familj), men det jag älskar mest är faktiskt närkontakt med vilda djur. Man känner sig så utvald när ett vilt djur vågar sig nära en. Jag går som i trans, sitter blickstilla och vågar knappt andas samtidigt som jag bara sitter och tittar på dem. Och så kan jag sitta en bra stund vill jag lova.

Anledningen till min rubrik på detta inlägget är för att jag sitter och lyssnar på Marilyn Manson! I love that dude! Jag har haft en paus i MM lyssnandet, fråga mig inte varför. Men nu blev jag sugen igen och nu är jag FAST! Så bra låtar!

Nä men herregud, nu blev ju detta inlägget sjukt längre än vad jag hade väntat mig. Nog dags att avrunda det lite.
Slutar med att visa bilder på mina fina talgbollar. :D

Såhär såg talgbollen ut från början



Såhär ser den ut nu



Fast jag bytade ut den gammla mot en ny igårkväll, så nu finns det fullt med mat igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0