Pojken som får mig att skratta

Herregud, vad Axe kan få mig att skratta och le.
Just precis så var han och hämtade ett tomt mjölkpaket från köket, lägger det på sin bädd och medan jag står där och tittar på honom så sätter han sig, precis som en höna som ska värpa på sina ägg, PÅ mjölkpaketet! Och medan jag står där och skrattar åt honom så tittar han lite surt på mig, precis som om han säger "Vad fan glor du på?"

Min älskade plutt!

Föresten en annan rolig sak som jag glömt att berätta är ju att Axe ska följa med oss till Öland på onsdag! Gud vad roligt det kommer att bli! Så kul att kunna kombinera tråkigt skolarbete med min älskling vid min sida. Självklart inser jag att det kommer att bli jobbigt också, men det är jag berädd på! Ser fram emot det ändå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0