Regnet öser ner

Gud vad regnet bara öser ner här idag!
Jag tycker att det är mysigt med ösregn så länge man håller sig inomhus, men så fort man måste gå ut blir det bara jobbigt!
Och snart måste jag ta mig ut för Axe behöver kissa. Suck alltså. Eller det jobiga är ju inte att gå ut med honom i regnet utan det är när man kommer in igen och jag måste torka honom som är det jobbiga...

Kom på ett gammalt minne av någon gång när jag var yngre och skulle gå ut med Cia i regnet. Jag hade ett paraply med mig som jag höll ovanför henne under hela promenaden, bara för att hon inte skulle bli blöt. Hon brydde sig ju inte om regnet, men jag trodde att hon gjorde det. Haha, vad söt man kan vara som barn ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0