seg deg

Imorse var jag måttligt irriterad på min lille älskling, som envisades med att inte låta mig få sova ifred. Halv 8 började han med sin väckning. Och han blev bara mer och mer frustrerad när det inte funkade. Han var mysig vid vissa tillfällen, till exempel när han tryckte ner sig i sängen mellan mig och väggen och låg där på rygg och gosade lite. Men han stannade inte så länge utan han fick sina små damp-ryck och började spatta omkring i sängen. Jag var nära att slänga ut honom och stänga dörren. Men då insåg jag att jag behövde gå upp för att göra det, och om jag väl gick upp ur sängen så kunde jag ju lika gärna stanna uppe. Så det struntade jag i och somnade om.

Idag är en seg dag och det där plugget som jag måste ta tag i känns inte särskilt lockande. Men jag ska försöka att anstränga mig och sätta igång nu.
Vi hörs senare!

Kom på att jag glömde ju visa upp min nya hobby igår, så det kommer upp en bild lite senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0