Vill ha min sommar!

Just nu sitter jag och pluggar...som vanligt känns det som.
Samtidigt som jag lockas mer och mer till Stockholm och jag önskar att mitt sommarlov hade varit här nu!
Men på torsdag är det äntligen min tur att få vara ledig, och sen är det bara en vecka kvar tills Spanien!
Och där blir det 2 långa härliga veckor med min favorit snäcka, fylld med sol och bad och allt annat trevlig som vi kommer att hitta på! Kanske en drink tillsammans med lite kortspel, på kvällen med familjen Kock. <3 
Väl hemma igen ska jag fylla sommaren med cykelturer, prat och stjärnhimmel! Och mys i massor!
Det här ska bli den bästa sommaren någonsin, det har jag redan bestämt!
Så den som vågar förstöra den för mig... är dum! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0