Film, film och åter film... och plugg såklart!

Igår såg jag på Trainspotting och halva 4:de HP filmen.
Har spenderat denna dagen så här långt med att se klart på filmen, läst klart kapitel 8 och gjort alla uppgifterna och nu sitter jag och finputsar på en labrapport samtidigt som jag tittar på 5:de HP filmen.
Senare idag så ska jag och Sanne ha film-kväll. Hon har hyrt alla High School Musical filmerna, så vi tänkte gå och köpa godis och falafel och köra lite maraton (eftersom ingen av oss har sett dem och vi har sagt ett bra tag att vi skulle se dem tillsammans).
Och imorgon har vi planerat att ta oss in till stan och gå på stadsbiblioteket, för ingen av oss har varit där heller...:P
Så det är väl på tiden att man tar sig dit!
Så denna ensamma helgen ser inte ut att bli så ensam längre...:D

Nu ska jag fortsätta att kolla på HP och ta mig en liten fika. Samtidigt som jag lyssnar på Axes snarkningar i soffan...<3 Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0