Lonely, good or bad?

Haha jag kan ju vara lite underhållande ibland...
Har sett fram emot att vara ensam i helgen ett tag nu, bara slappa och glo på tv. Jag såg till att plugga ikapp i veckan så att jag bara skulle ha dagens föreläsning att göra.
Men när det väl kom till kritan så visade det sig att jag kanske inte alls ville vara ensam.
Det första jag gjorde efter föreläsningen var att gå ut med Axe och sen stack jag och Sanne och fikade och handlade i några timmar. Kommer hem, kollar på tv och pluggar lite. Sen gick jag upp till Sanne ett tag för att låna film, fastnade dock där och snackade.
Men jag kom i alla fall tillbaka med Sagan om ringen triologin, 4:de & 5:e Harry Potter filmerna och Trainspotting...
Tydligen så fick jag för mig att jag skulle hinna se alla dem... räknade ut att jag har lånat 16 timmars film....Jadå!
Typ en halvtimme efter att jag gått ner så kom Sanne ner och hade en liten modevisning för mig, tydligen inte bara jag som är rastlös över att vara ensam i lägenheten...;)

Nu sitter jag och kollar på film i alla fall, lika bra att börja på en gång! hihi
Jag har mycket att se.
Tänkte kanske ta och hälsa på Sanne lite sen igen, får ju passa på när båda är ensamma...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0