Mormor <3

Nu sitter jag och pratar med mormor i telefon.
Såååå mysigt!
Älskar min mormor, hon är bäst och har alltid varit! <3
Hon kom på att hon inte hade min adress, så hon ringde för att snoka lite..;)
Och så ville hon veta hur jag mådde och hur jag hade det, och hur det var i skolan.
Jag hade ju planerat att åka och hälsa på henne denna terminen, men det har inte blivit av och jag har inte haft tid. Har ju t ex bara haft tid att åka hem en enda gång och kommer inte att göra det heller fören julen.
Men nu har jag ju i alla fall pratat med henne i telefon och det är alltid någon tröst, även om det inte är samma sak som att se personen i ögonen när man pratar.
Me man kan ju inte få allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0