Promenader och ömande fötter

Aj mina fötter!
Jag och Hanna gick till Eurostop och handlade lite mat och annat sånt nödvändigt, sen när vi kom tillbaka gick jag ut på en härliga rund med Axe... och nu ömmar mina fötter som in i alltså! ajajaj
Sitter inne på rummet nu och lysnar på Backwoods Barbie och sjunger med lite. Har även ett glas med Berroca framför mig som jag hade tänkt att hälla i mig. Mamma köpte ett paket till mig nämligen som det var meningen att jag skulle testa, för att försöka få lite bättre kocentration och energi nu i sådana här höst-tider. Vi får väl se om det hjälper, ska bli intressant att upptäcka!
Det smakar faktiskt inte så illa som sådana brus-tabletter brukar göra. Annars hatar jag nämligen allt som man ska hälla i vatten som brusar...eftersom att det smakar skit!

Idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av dagen! Måste bara komma ihåg att städa till marsvinen också...


Axe ville också ha lite av min frukost i morse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0