Snaaaark

Idag ringde klockan halv 6... SNARK!
Men jag lyckades att somna om några gånger, så jag gick inte upp fören 10 över 6. Upp och på med kläderna, ut med Axe i snöovädret och traska runt. Mötte inte en enda människa! Men dock nåra bilar...
Nu sitter jag på rummet och har precis ätit upp min mackor, och njuter av kaffet.
Idag är det dags för studiebesök...wiiiieee...*NOT*
Ska vara på skolan 10 i 8 och är hemma igen runt 17. Varav 4 av de timmarna ska spenderas i en buss. Kunde de inte hittat något som låg närmare...;)
Nänä, nu måste jag fylla på kaffet och sen ta på mig ett par byxor (även om jag gärna hade levt i mina mjukis-byxor), sminket och linserna är som tur redan på så det behöver jag inte oroa mig om iaf...;)
Just nu hade jag gärna bytat plats med Axe, som efter att han fått sin mat och sin del av mina mackor genast gick och la sig i soffan igen för att sova vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0