This is my life, this is my time...

Sitter inne på mitt rum och lyssnar på Solity och funderar på vad mer kreativt jag kan göra idag.
Har passat på att sätta upp 2 planscher och 2 utskrivna foton på mina annars ganska tomma väggar. Flyttade även in alla mina filmer och serie-boxar till det nya skåpet i vardagsrummet.
Det får nog bli lite pyssel-dags sen känner jag. Igår när Hanna och jag var och handlade så köpte vi varsitt kit med Scrap-book material. Så det får nog bli lite scrap-booking sen! ;)

Vad kan man mer önska av en skön söndag, som jag gör allt för att inte plugga på. Känner att jag åtminstone behöver en ledig dag i veckan för att överhuvudtaget orka plugga resten av veckan...


Detta är en av de två bilderna som nu pryder min vägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0