Another day

Då har man alltså sett de 3 High School Musical filmerna...
Vet inte riktigt vad jag ska säga, spenderade största delen åt att kritisera och skratta åt dem. Men efter ett tag så insåg man att man ändå var med i storyn och "kände" karaktärerna. Nä, jag vet inte vad jag tyckte om dem faktiskt, men nu har jag ju i varje fall sett dem!

Har städat lägenheten nu och precis kommit ur duschen. Snackade med min snäcka i telefon och njöt av att höra hennes röst <3.
Ska göra mig iordning för halv 2 ska jag och Sanne till biblioteket inne i stan! Ska bli kul att äntligen ta sig dit! ;)

Fick precis ett sms av Hanna som sa att hon har ångrat sig och kommer inte hem fören imorgon, så jag har en dag till att vara ensam. Men det gör inget, jag har ju fortfarande Sagan om ringen triologin kvar att kolla på! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0