Jag är tillbaka! Wihooo

Halli hallå!
Världen snurrar och jag gör likaså.
Nä, kanske inte men jag lever och har ett fullt fungerande organsystem som håller mig vid liv. Så allt är topp!
Herregud, jag märker att det var alltför länge sedan jag skev ett blogg-inlägg... Vad fasen snackar jag om? Organsystem, och världen som snurrar...?
Jaja, så kan det gå!

Anledningen till att jag inte har bloggat...
Åkte ju ner till Skåne över helgen, och då hade jag inte tid för något annat än att umgås med mina nära. Sen när jag åkte tillbaka till Halmstad så hade jag syster och vovven med mig.
Syster stannade tills i tisdags och vovven är fortfarande kvar... Kärlek!
Och nu i veckan har jag haft fullt upp med att försöka förstå den nya kursen vi läser, Organisk Kemi. Än så länge så går det rätt bra och jag håller humöret på topp! Men det behöver ju inte bli mycket svårare känner jag, för då blir det nog lite jobbigt för lilla Emelie.

Nu kom jag precis på den lilla iden att jag kanske borde börja använda alla de kläder jag har som jag inte brukar använda, men som jag ändå inte vill slänga eftersom att jag tycker om dem... smart av mig va? ;)
Så nu bytade jag från min mysiga gråa soft tröja till ett grått linne (som jag tycker är för kort egentligen) och så en mörkblå topp på det... Sweet!




Ha en bra dag alla ni där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0