Zombie-land

När jag vaknade imorse kändes det som att jag hade sovit i si sådär 100 år...
Somnade visserligen inte fören efter 3 någon gång, men däremot gick jag inte upp fören kvart över 11 imorse. Och snacka om att jag var förvånad när jag kollade på klockan och insåg hur mycket den var. Och ingen Axe hade kommit in och väckt mig, utan han låg sött i soffan och sov tills det att jag gick upp.
Så hela morgonen har jag gått runt som i en dimma typ, känner mig verkligen som en zombie idag...
Men nu tänkte jag ta och rycka upp mig och plugga lite, för jag och Hanna planerar att ta oss till Eurostop sen efter 2. Så jag har lite jag måste få gjort innan dess!

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0