Mondays... bläää

Bläää på världen idag...
Nä, okejdå inte bläää. Men usch vilken seg dag jag har haft än så länge, och det blir ju inte bättre av att jag nu sitter och trycker i mig lunch för att jag inte ska bli hungrig i skolan. Problemet är ju bara att jag är inte det minsta hungrig nu, men om jag inte äter nu så kommer min mage garanterat att föra sina egna konversationer med sig själv under föreläsningen...
Så det är bara att äta på, trots att just nu är allt jag vill att lägga mig under täcket och lyssna på musik. Men det har jag ju inte tid med..:P
Gud idag är verkligen en sådana där typiskt grå måndag, i alla fall för mig. Jag känner bara för att klaga på allt just nu! Jag vill inte göra någonting, bara sitta på mitt rum med musik och en bra bok.
Blä, för föreläsning och arbete idag...
Aaaah, nämen seriöst nu får jag faktiskt ta och skärpa till mig lite! Här kan man ju inte sitta och klaga hela dagen. Nej, dags att rota efter kläder i garderoben, och packa skolväskan...

Puss haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0