On and on

Plugg hit och plugg dit.
Känns ju som att det är det enda jag gör nuför tiden. Men det är ju så det är att plugga på högskola, men det får mig faktiskt att känna mig ganska korkad med allt det här som jag inte förstår...
Men förhoppningsvis så släpper väl det så småningom, jag hoppas för fulla muggar på det i alla fall!
Idag blev det först föreläsning och sen var det dags för labb i 4 timmar...snark
Men nu är jag i alla fall ledig och det känns ju skönt! Fast det är ju nu som jag måste ta tag i allt det plugg som jag inte har hunnit med i veckan (eller hunnit klart passar väl bätte).
Men först ska jag betala el-räkningen, ibland suger det verkligen att inte bo hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0