Rapport skriven, dags för hö!

Så, nu har min morgon spenderats åt att skriva labbrapport på en av labbarna som vi gjorde igår i skolan. Den handlade om korrosion, vad som händer med järn när syre tillsätts och bla bla bla... hehe
Men nu är jag i alla fall äntligen klar med den och har precis skickat in den till läraren, så nu får vi bara hoppas på att den bli godkänd också! Tummarna för mig! ;)



Så, nu när det är färdigt så ska jag ta och bege mig ut i den friska luften för att köpa lite hö till mina små älskade marsvin. De har tjatat hela morgonen över att det är slut, och de verkar anse att jag är en fruktansvärd ägare, som inte ens gav mig iväg direkt på morgonen för att köpa hö till dem. Snacka om bortskämda ungar...:P
Men jag ville bli klar med rapporten först, och nu när den är klar så har jag inga tillräckligt bra ursäkter för att inte köpa hö till dem. Så hej och hå, dags att pallra sig ut och gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0