Spartacus: Blood and Sand

Igår kväll var det premiär för Spartacus: Blood and Sand, och de började med 2 avsnitt i rad.
Och den här serien har jag då gått och väntat på ett bra tag, om vi säger så..;)
Men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tyckte om den. Det första avsnittet var ganska tråkigt faktiskt, medan det andra avsnittet var mycket bättre, man fick lära känna de andra karaktärerna lite bättre.
Men jag vet ändå inte vad jag tycker, det var en bra serie, helt klart coola effekter och snyggt filmad. Men jag vet inte om det var "min" sorts serie. Men jag ska ändå fortsätta att kolla, så att jag kan bilda mig en uppfattning innan jag tar ett beslut..:P
Men har en känsla av att jag kommer att fortsätta att kolla på den även om det skulle visa sig att jag inte tycker om den. Lucy Lawless är ju med...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0