Min underbara helg!

Helgen började som vanligt med en fredag.
Fredagen bestod av skola och sen hem för att fortsätta plugga lite.
På kvällen kom min fina snäcka ifrån Skåne och hälsade på mig!
Vi började med att kolla på "Titta han snackar" med Hanna. Sen gick vi ut och satte oss på balkongen med varsin cider och där satt vi sen i näsan fyra timmar! I slutet var vi inlindade i filtar, jackor (jag hade mössa) drack te och cider och hade fina ljus tända. Och vi satt bara och snackade och snackade i evigheter. SÅ MYSIGT!!
Sen kom Hannas mamma och hämtade henne och de körde till hotellet.

Morgonen efter väcktes jag av att Hanna ringde och ville komma och hälsa på. Så det var ju bara att gå upp...;)
Hon hade fika med sig, så jag, Hanna och Hanna spenderade några timmar med fika framför Idol. Nice nice!
Hanna stannade till 3 någon gång och resten av lördagen satt jag och pluggade lite och kollade på tv.

Söndagen var en riktigt härlig söndag! Jag och Hanna (N) tog våra cyklar och trottsade vinden och cyklade och köpte lite kinamat till Brunch. Jäkligt gott alltså!
Sen degade vi oss framför datorn och tvn. Dagen bara flög förbi och det var inte fören på kvällen som jag insåg att jag kanske borde plugga lite. Men det blev bara några tal i boken, sen tröttnade jag. Pratade med mamma i telefonen och sen kollade jag och Hanna på Parlamentet. Och efter det så blev det Sweeney Todd och äpplepaj!
Min helg var helt perfekt med anda ord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0