13 September - 2010

God dagens!
Igår hade jag min underbart härliga lediga söndag, som jag så väl behövde. Dock har jag inte fått tillbaka skolandan efter en dags ledighet från kemin...tyvärr!
Jag känner fortfarande att det är ett ämne som är fullt av sugighet, och jag anser att jag inte borde behöva läsa den. Men men, det finns ju dem som tycker att det borde jag visst det. Så då får jag väl göra det..:P
Förra veckan så pluggade jag kemi i 40 timmar!! :O
Annars händer det inte så mycket, mitt liv traskar på i sin egen takt och tur är väl det.


Hera och Medusa tycker att det är kul när jag städar deras bur, får då får de springa runt lösa på mitt golv. Och de älskar att upptäcka världen utanför buren...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0