Kemi i helgen!

Hur grym är inte jag? Jag gick upp kl 8 imorse, fast att jag inte börjar fören kvart över 1 idag! Duktigt Emelie!
Helgen har det varit full rulle på. I fredags var jag ju på Liseberg med Sanne. I lördags så var jag med Sonia och Aleksandra och pluggade Kemi mellan halv 2 och fem. Igår så träffades vi igen för att plugga lite till. Snacka om att vi var duktiga, vi pluggade från halv tre fram till halv åtta på kvällen! Grymt va? Fast man får räkna bort lite tid, eftersom vi tog en paus och käkade baugetter som Sonia hade köpt med sig. MUMS!
Men idag är jag helt slut kan jag lova. Det märks att det är mycket Kemi som ska in, har pluggat åtminstone lite varje dag i en hel vecka. Jag börjar känna mig lite sliten redan, men det är bara att ta tag i det!
Nu ska jag fortsätta att plugga lite till innan det är dags för skolan!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0