Kemi-tentan skriven

Då var den kemi-tentan skriven.
När jag hade lämnat in mina papper och stod utanför och skulle låsa upp cykeln, så väntade jag på att den där härliga "yes-jag-har-äntligen-skrivit-den-dumma-tentan" känslan skulle infinna sig. Men det gjorde den inte! Det kan ju ha att göra med att imorgon är det dags att börja på nästa kapitel i kemin. Så egentligen känns det inte avslappnat och skönt, utan istället oron för allt nytt som ska komma. Och om jag inte har klarat denna tentan, kommer jag då att klara nästa? Mööööööög!

Nu har jag i varje fall käkat lite lunch och tänkte gå ut en liten runda och handla popcorn till ikväll. Man måste ju fira liksom...;)
Dock så är jag och Hanna ganska duktiga på att "fira" varje kväll, kanske är för att vi är så glada över att ha överlevt ännu en dag? Haha, vem vet... inte jag i alla fall.

Kolla vad jag fick på posten igår!
Gissa vad jag ska göra när jag kommer hem ifrån promenaden? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0