Sjuk

Blääää
Och aaaatchjo....
Oj, ursäkta hoppas att jag inte smittar er nu!
För tro det eller ej, men jag är sjuk. SUCK!!
Jag har ju verkligen inte tid att vara sjuk just nu, har ju tenta om 6 dagar... Och ligger efter i vad jag måste kunna. Eftersom att jag just nu känner att jag inte kan någonting. Och det är 11 kapitel jag ska lyckas lära mig på 6 dagar... Jag har INTE tid att vara sjuk med andra ord!
Men måste försöka att lyda råden jag har fått att ta det lugnt och inte stressa och bara vila, i alla fall idag. Då kanske jag blir frisk snabbt så att jag kan fortsätta att plugga i mitt crazy cp-tempo sen igen.
Just nu ska jag dricka mitt vanilj-te och bara göra 2, kanske 3 uppgifter. Sen ska jag läsa lite i min bok... Och sen kanske läsa bara liiite i kemiboken. Och kanske göra några uppgifter till, men i ett lugnt och sansatt tempo så klart.
Suck än en gång!

Host och slem på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0