Underground Army

I'll be a soldier for you
Protect you and the city surrounding too
Your underground army will be swarming
if you just say you want me too

Just nu sitter jag med mitt kaffe och funderar över vad jag ska göra för att inte gå in i väggen efter bara 2 veckor i skolan. Det är sjukt vilket tempo vi helt plötsligt har börjat med. Igår skrev jag i alla fall klart mina två labbrapporter som ska in till den kommande veckan. Skönt att ha det överstökat i varje fall. Walla...
Medan jag tänker över detta lilla dilema så springer jag upp och ner till tvättstugan för att fixa med tvätten som jag håller på med. Gud vad vuxen och duktig jag är ibland alltså...;)
Fast det är tur att jag tvättar ensam för min sortering av tvätt är väl inte den bästa...haha. Jag kör på den snabba utvägen, med tanke på att jag fick lära mig att tvätta först när jag flyttade hemifrån så anser jag att jag ändå gör ett ganska bra jobb, det blir ju rent liksom. :D
Nä, nu är det dags för att spriga ner igen!


Jag saknar att ha min lille prins hos mig...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0