Det börjar bra!

Jag börajde morgonen med att göra en latte till mig själv. Mumma...:D
Sen har jag varit duktg och ringt lite viktiga samtal!
Ringde till Länsförsäkringar och frågade om lite papper som jag har fått, sen ringde jag till Staffanstorps kommun. Och det är alltid lika trevligt eftersom jag pratade med Carina (snäckans mamma) jag skulle prata om praktiken, och det gjorde vi. Men vi hann även med att prata lite om kemi, tentor, skola, lägenheten och när jag ska komma ner nästa gång. :D
Bra start på dagen helt enkelt!
Nu tänkte jag ge mig i kast med att forsätta att skriva på den ena labbrapporten som jag började med igår.
Mindre roligt, men ju snabbare jag gör den desto snabbare slipper jag tänka på den...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0