Bad temper

Nu har jag precis kommit in efter att ha suttit på en bänk ute i regnet i en halvtimme.
Jag orkade inte med att sitta inne på mitt rum och försöka läsa kemi, medan Hanna och Ludwig satt i vardagsrummet och kollade på tv, och pratade och skrattade.
Så jag gick till "mitt och Axes" ställe och satt där istället.
Smsade lite med Patrik så helt ensam var jag ju inte.

Är på dåligt humör, med en massa tankar överallt.
Nu vill jag bara dricka en cider, kolla serier och sen bara sova. Och morgondagen ska vi ju inte tala om. Kanske är jag på bättre humör då, men helst vill jag bara sova och inte gå upp fören strax efter 12, fixa mig och dra till skolan. Sen komma hem och lägga mig igen. Vill inte göra någonting, sånt humör är jag på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0