Morgonpromenad med Reebok

Vilken härlig morgon!
Jag började nämligen dagen med att gå upp i tid, hör och häpna! (och då vill jag bara påpeka att jag låg och vred mig i sängen till 3 i natt)
Sen snörade jag på mig mina nya fina Reebok, och begav mig ut i solen på en promenad i cirka 1 timme! Så härligt det var att börja dagen så! Det tog ett tag att vänja sig vid att inte gå i helt platta skor, men sen var det bara skönt!
Nu har jag suttit och kollat på ett avsnitt av Monk, serien som mamma rekomenderade. Den är riktigt skön faktiskt!
Och nu hade jag tänkt att ta tag i pluggandet och även packa upp mina saker + städa lite och rensa bland kläderna... Fast först ska jag plugga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0