Mycket att göra... och så jobbigt att göra det!

Det är svårt att vara duktig och plugga flitigt när det är fint väder ute, man är hungrig och det finns vin i kylen som skriker efter mig...
Som gjort för picknick på en filt i gräset!
Fast det är fortfarande lite för kallt för det + att jag inte har någon att göra det med. Alla har fullt upp, även jag! ;)
Snackar på msn och lyssnar på musik, samtidigt som jag läser och skriver på ledningssystem. I'm so awesome! :P

Nä, nu måste jag fortsätta. Ska plugga en liten stund till innan jag får belöna mig med mat. Och sen fortsätta! Måste bli klar med allt jag ska skriva senast imorgon, då jag är upptagen hela onsdagen och arbetet ska lämnas in på torsdag. Sen bär det av ner mot Skåne!! :D

Här får ni en mysig plugg-låt. Eller jag tycker det i varje fall! Som vanligt är det världens bästa och grymmaste Joseph Loduca som varit i farten. I love him ♥

Joseph Loduca – Taras Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0