Not my plan

Morsning korsning
Sitter här och kollar på The Ana Gina Show för att muntra upp mitt humör lite..

Igår (läses inatt/imorse) när jag gick och la mig bestämde jag mig för att när jag vaknade skulle jag skutta upp ur sängen, gå ut på promenad, duscha och sen sätta igång med plugget. Men när jag då vaknade så gick jag upp och kollade ut genom fönstret...
Sen gick jag och la mig i sängen igen och surade lite, lyssnade på musik och läste i en bok.
Jäkla sugväder! Regn och blött och grått. Jag brukar inte hindras av särskilt mycket när det gäller att vara ute och gå. Men med det vädret var det inte så lockande, inte direkt när jag har vaknat i alla fall!
Så mitt schema föstördes och nu känns hela dagen lite sådär halvsugig.

Men jag har märkt att även om dagarna börjar dåligt så brukar det alltid komma någonting som muntrar upp mig sen så att jag blir glad igen. Så nu sitter jag och väntar på den där lilla extra knuffen i rätt riktning. Komsi komsi...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0