Rensning

Jag rensade ju bland mina kläder och skor i förrgår. Här har ni bilderna...;)


En hög med skor

Mer skor...

Det blev dessa tre par skor som fick lämna min älskade "samling"...
De guld/silvriga kommer jag verkligen att sakna, men de har gått sönder så att hälen inte har något stöd.
Dock har jag inte slängt dem ännu, men de står vid dörren redo att försvinna. :(

Såhär ser det nu ut vid dörren bland mina skor.
De lär snart bytas ut mot ballerinaskor och sandaler, men I love them so så jag drar ut på det lite till... ;)

Blev även lite rensning bland mina linnen/t-shirts!

För att summera det hela:
Det var roligt och sorgligt på samma gång. Jag fick lite mer plats för mina skor/kläder, men dock så hade jag ganska mycket nytt med mig tillbaka ifrån Skåne så det jämnar nog ut sig. Men däremot har jag nu kommit fram till att jag verkligen är i ett stort behov av en byrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0