Sleep away....NOT

Hallå sega söndag!

Jag är lite skum ibland.. haha
Jag älskar att sova, och kan lätt sova bort största delen av dagen. Inga problem!
Men igår så var fina Michelle här och det var superduper roligt! Jag hoppade i säng någon gång runt halv 4 och då tänker man ju sig att jag som älskar att sova skulle komma att sova bort hela dagen. Men nä! Jag vaknade nämligen tjugo i åtta! OMG!
Så där låg jag förvånad över att jag var vaken. Men sen upptäckte jag min fina skallebank jag hade och att mitt huvud fortfarande snurrade lite.. lalala
Så då vände jag mig om, spelade musik och somnade om.
Och då trodde jag att jag aldrig skulle vakna igen, men tjugo i tio vaknade jag igen. Gick upp och ställde mig och började diska, fixa kaffe och damp sen ner i soffan. Och här har jag nu varit sen dess. :)
Funderar dock på att krypa ner i sängen med kemiboken och ligga där och läsa lite...
Men då måste jag ju resa mig ifrån soffan! ;)

Snacka om dilema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0