Trött är jag

Usch och fy vad trött jag är!
Jobbade på som fasen med Theres i skolan och blev klar med det mesta. Skönt!
Det som jag inte blev klar med gjorde jag direkt när jag kom hem. Var väl hemma runt halv 5 har jag för mig. Satt och jobbade med Excel arbetet och sen har jag läst lite biokemi. Men var så trött så jag orkade inte med det särskilt länge. La mig i sängen och kollade på söndagens avsnitt av BB istället. :)
Sen låg jag och lyssnade på musik ett tag och halvsov. När jag väl lyckades ta mig upp ur sängen så var jag ute och gick en runda, för jag behövde verkligen vakna till alltså! Det gick väl sådär...
Jag var ju vaken medan jag var ute och gick, men så fort jag kom in i värmen igen så blev jag trött. Nu hade jag tänkt att plugga lite till, eftersom jag har lite kvar jag hade planerat att bli klar med idag. Men jag orkar inte! Är tröööööött!

Är det någon som vet när jag har Livsmedelskemi tentan föresten?
Hade behövt veta om jag kan åka ner till Skåne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0