Updatering från gårdagen - träffade Patrik

Jamen hallå ja!
Såg precis att det var snart 5 dygn sen jag gjorde mitt förra blogginlägg...
Ojdå, som tiden kan gå ibland!

Igår pluggade jag inte ett skit, och det var underbart!!
Dessvärre får jag ju lida av det idag istället då jag har en del som jag skulle bli klar med under helgen...typiskt!
Men har varit ganska duktig faktiskt och fått en del gjort, och dagen är ju inte slut än! ;)
Fast det är soligt och fint och att sitta inne och plugga är ju inte så lockande...

Igår träffade jag Patrik som jag inte sett sen vi slutade 9:an. Det var riktigt trevligt och mysigt, och sjukt roligt att se hur mycket vi båda har förändrats men så många saker vi hade gemensamt! Coolt!
Träffades kl 2 och tog en fika, sen tog vi oss hem till mig och lämnade Hannas cykel (som jag lånad) och jag visade honom runt i lägenheten. Sen stack vi hem till honom och kollade på bilder och filmer ifrån när han var i Egypten med sin familj (jag var avundsjuk) och de bla simmade med vilda delfiner!
Sen käka vi kebabtallrik och hade film-kväll. Det var riktigt mysigt! Kollade på Eurotrip och filmen om Tenaciuos D och där emellan så satt vi och snackade om gammla minnen och andra sjukt skumma saker... haha det var galet! Patrik var riktigt lätt att prata med och det blev aldrig någon pinsam tystnad, förutom efter sista filmen då vi båda satt och halvsov i hans soffa (frammanat av blandningen av filmer, mycket mat och alkohol). Var väl hemma runt 1 på natten och det var bara att krypa ner i sängen och somna sött... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0