I'm back on track, in ÅKARP

Vad skönt det känns att vara tillbaka i Skåne!
Och att jag ska stanna lite mer än bara en helg. Eller så mycket mer ska jag väl inte stanna (torsdag-måndag) är väl tanken i alla fall. Vi får se om jag får något plugg gjort här eller inte, har ju omtenta i BioKemi den 30 April (Valborg) så det gäller ju att jag är någonstans där jag kan koncentrera mig till att plugga tillräckligt.
Än så länge så har den planen inte fungerat sådär jättebra...;)

Kom ju hit igår, gick direkt hem till Hanna och satt och mös på hennes trappa :)
Sen kom Linda och hämta henne för de skulle till MT's stuga över påsk. Sen var det in och mysa med familjen och pussa på tre spralliga labradorer. <3
Jag och mamma åkte och handlade på Burlövs Center, och min tre år långa dröm och väntan blev äntligen uppfylld!! :D

Sen på kvällen var jag ute och gick lite med Fludde, i väntan på att han skulle ta tåget in till Malmö. Men det blev istället till Niffe (som han skulle till) kom, och en tjej vid namn Åsa. Så där satt vi 4 på en bänk... på Dalslundsskolan och kände oss extremt coola! Helt klart coolaste gänget där... ;)
Det var typ vi där, och några idioter på mopeder som lät som döende kor...

Nä, nu ska jag faktiskt gå och duscha (har dragit ut på det lite väl länge ja jag erkänner...;P) sen tänkte jag se om det går att sitta ute i solen i trädgården! MYSIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0