Skadad...igen!

Nu har jag just kommit fram till att jag bör sitta inlåst i ett rum, eller helst i en skyddande bubbla, resten av mitt liv!

Vill ni veta varför? Jo det kan jag tala om!
För att jag bara skadar mig själv hela tiden! På de mest dumma eller klumpiga sätt ni kan tänka er!
Nyligen när jag kom ut ur duschen och skulle fälla ner ställningen som handdukarna hänger på...
Ja behöver jag säga mer?
Jag lyckades ju klämma sidan av vänstra handen, fick ännu ett värkande sår att tänka på... samt lite hud som inte ville vara med längre... haha!
Det sjuka är ju att det är inget stort sår, absolut inte! Typ 1-2 cm bara. MEN det gör ju så jävla ont, och jag lovar att jag inte överdriver nu, men mitt lillfinger och sidan av handen rakt ner från fingret (där såret sitter) har nu domnat.
What?!
Jag måste ha lyckats komma åt en nerv eller något?

Så, därför gör jag nog bäst i att sitta i en skyddande bubbla!


Kolla så litet och obetydligt...

Visar var på min kind jag har ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0